Managed hosting door True

WhitepapersDetails

Mendix helpt TNT Express Global’s dienstverlening naar een hoger niveau

Mendix helpt TNT Express Global’s dienstverlening naar een hoger niveau
TypeWhitepaper
Datum27 maart 2018
TaalEN
BedrijfMendix

Customer service centers van de TNT Express erkenden de noodzaak van nauwere governance van de klantenservicecentra in hun geassocieerde landen over de hele wereld en besloten het customer care management te centraliseren. Om toe te geven aan de strategie, had de nieuw aangestelde global head of associates-klantenservice van TNT, Janet Keeling, dringend behoefte aan zichtbaarheid van lokale klantenzorgoperaties. Na een zorgvuldig selectieproces werd het Mendix-platform geselecteerd om in slechts één week een rapportagetoepassing voor maximaal 170 landen te bouwen.

Wanneer je dit whitepaper download kun je door de leverancier (Mendix) benaderd worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Whitepapers op onderwerp
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.