Managed hosting door True

Whitepapers

How-to guide: Service Desk en ITSM tool consolidatie

How-to guide: Service Desk en ITSM tool consolidatie
TypeWhitepaper
Datum 5 juli 2018
TaalEN
BedrijfAxios Systems Benelux
Onderwerp Management
Beheer

Valt het u zwaar om meerwaarde te halen uit uw legacy ITSM tools? Volgens een EMA onderzoek beheren meer dan 50% van de grotere organisaties meerdere Help Desks.

In het internet tijdperk heeft de IT afdeling behoefte aan flexibiliteit. Echter de meeste IT afdelingen zijn druk met het dagelijkse onderhoud. IT afdelingen moeten consolideren, standaardiseren en stroomlijnen om kosten te verminderen en te innoveren.

Lees de gids en ontdek:

  • 7 redenen om te consolideren
  • 4 belangrijke elementen van een consolidatie project
  • 6 stappen om succesvol te zijn
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Axios Systems Benelux) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.