Managed hosting door True

WhitepapersDetails

In 6 stappen naar een CRM strategie voor de lange termijn

In 6 stappen naar een CRM strategie voor de lange termijn
TypeWhitepaper
Datum24 augustus 2017
TaalEN
BedrijfAvanade

Na het worstelen met CRM-oplossingen die moeilijk te gebruiken, aanpassen en integreren zijn, zijn organisaties zich bewust van het belang van een CRM-oplossing, die flexibiliteit bezit conform de wensen vanuit de business. Een oplossing die verbeterde klantenloyaliteit en winstgevendheid mogelijk maakt en innovatie ondersteunt voor de hele organisatie.

Deze aanpak, in combinatie met de best practices voor planning, end-to-end solution design en gefaseerde implementatie zorgt voor succes en een significant rendement op investeringen (ROI).

Organisaties zullen een sterker fundament voor succes moeten realiseren door technologiebeslissingen te nemen die platformen voor innovatie bieden en de algemene bedrijfsstrategie en prestatiedoelstellingen ondersteunen. Deze zes-stappen gids zal u helpen de basis te leggen voor een CRM-strategie voor de lange termijn.

Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Whitepapers op onderwerp