Managed hosting door True

WhitepapersDetails

Metrics that matter: Welke statistieken zijn belangrijk voor huidige IT-service providers (ITSP)?

Metrics that matter: Welke statistieken zijn belangrijk voor huidige IT-service providers (ITSP)?
TypeOnderzoek
Datum 2 maart 2017
TaalNL
BedrijfAutotask
Categorie Cloud Computing

Zakelijke klanten van vandaag willen meer productiviteit en minder infrastructuur. Zij zijn op zoek naar IT-dienstverleners om hen te helpen bij de transitie naar steeds uitgebreidere netwerken van communicatie, (e)commerce en data uitwisseling mogelijk gemaakt door een groeiend aantal endpoints. Dat vraagt wat van de ITSPs die in de alsmaar veranderende wereld hun rol en aanbod steeds vaker en beter af moeten stemmen op de klant. Kansen en uitdagingen te over.

Een nieuw onderzoek onder meer dan 1100 ITSPs toont aan dat verschillende rollen statistieken, cijfers en kpi’s anders prioriteren. Het onderzoek, getiteld "Metrics That Matter 2016", laat zien dat management vooral bezig is met winst optimalisatie, terwijl project-technici voornamelijk met service-level agreements (SLA's) bezig zijn. Ook bleek dat financiele afdelingen het meest bezorgd zijn over declarabele benutting van resources. Wat betekent dit voor ITSPs? Download dit eBook en ontdek:

  • Welke diensten de meest omzet hebben gegenereerd voor ITSPs in 2016
  • Relevante statistieken uitgewerkt per rol
  • Wat de verbinding verbreekt tussen CXP en KPI's

Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Whitepapers op onderwerp