Managed hosting door True

Whitepapers

Verzekeraars opgelet: verbeter de relatie met uw klant in 5 stappen

Verzekeraars opgelet: verbeter de relatie met uw klant in 5 stappen
TypeWhitepaper
Datum24 september 2015
TaalEN
BedrijfMendix
Onderwerp CRM
Management
Digital Workplace
Development
De klant van nu waar je als verzekeraar mee te maken krijgt is anders: ze zijn digitaal zeer goed onderlegd en verwachten meer van je diensten en ondersteuning dan wat voorheen als gebruikelijk werd beschouwd. Ze willen snel toegang tot informatie en zijn vooral van het snelle schakelen wanneer het hen uitkomt. Dit betekent dat als je hier juist op wilt inspelen, je een aantal aanpassingen dient te maken in de bedrijfsvoering.

Deze whitepaper toont de uitdagingen en bestaande obstakels waar verzekeraars mee te maken krijgen. Daarnaast biedt het 5 stappen waarmee verzekeraars het ontwikkelen van portalen als effectief hulmiddel sneller kunnen accelereren en uiteindelijk implementeren.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Mendix) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.